Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Podpora

V této rubrice najdete nápovědu k jednotlivým funkcím systému. Klíčové funkce nebo funkce, které mohou být uživatelům nejasné, mají umístěnou nápovědu u dané funkce formou piktogramu s otazníkem. Stačí najet myší na otazník a zobrazí se vám nápověda. Nerozumíte-li nějaké funkci, která zde ještě není komplexně zdokumentována, napište nám dotaz.

Zde bude formulář

Máte-li konkrétní problém ve svém účtu, který bude vyžadovat přístup technické podpory do vašeho účtu, je potřeba, aby zaškrtli „Povolit přístup technické podpoře do mého účtu„. Viz obrázek. Najdete ji v záložce „Můj účet / základní informace“. Bez povolení přístupu nemá technická podpora přístup do vašeho účtu a nemůže vám tak pomoci odhalit váš konkrétní problém. 

Články o podpoře

Pravidla pro synchronizaci

Pravidla pro synchronizaci

Výběr kontaktů pro synchronizaci provedete následujícím způsobem: V Business Boosteru přiřaďte kontakty, které chcete synchronizovat do skupiny “Synchronizovat s Gmailem”....

Jak vyplnit předmět

Jak vyplnit předmět

Správně vyplnit pole předmět je jeden z nejdůležitějších úkolů při psaní emailů. Proč je důležité věnovat poli „předmět“ patřičnou pozornost?...

Požadavky na IT

Požadavky na IT

Systém je postaven na moderní cloudové platformě a je přístupný přes zabezpečené rozhraní na https://is.businessbooster-crm.com. Na svůj počítač nepotřebujete instalovat žádný nový software....

Nastavení uživatele

Nastavení uživatele

Dříve než začnete se systémem pracovat nastavte svůj účet. Nastavení provedete v pravém horním menu kliknutím na „nastavení účtu a...

Nastavení systému

Nastavení systému

Poté, co dokončíte osobní nastavení, definujte nastavení systému. Provedete ho v záložce „Nastavení“ na hlavním panelu. Národnosti V rubrice národnosti...

Nastavení emailové adresy a domény

Nastavení emailové adresy a domény

Abyste mohli z Business Boosteru odesílat emaily, musíte nastavit odesílací server. Odesílat emaily můžete: prostřednictvím velkokapacitních mail serverů Spark Post, viz...

Nastavení odesílání SMTP

Nastavení odesílání SMTP

V tomto článku vám vysvětlíme, jak můžete nastavit odesílání emailů prostřednictvím smtp serveru. Nechcete ztrácet čas nastavováním mail serveru pro...

Změna vých. email. adresy

Změna vých. email. adresy

Zaregistrovali jste si do systému Business Booster výchozí emailovou adresu a chcete jí změnit? Výchozí emailovou adresu změníte v záložce...

Jak zasílat přílohy

Jak zasílat přílohy

V tomto článku vám ukážu lepší řešení zasílání obsahu, než zasílání příloh. Soubory, které chcete zaslat je nejlepší uložit na...

Propojení s Mailgun

Propojení s Mailgun

Nechcete ztrácet čas nastavováním mail serveru pro odesílání? Vše vám nastavíme tak, abyste mohli bez problému odesílat a hlavně, aby...