Podpora

V této rubrice najdete nápovědu k jednotlivým funkcím systému. Klíčové funkce nebo funkce, které mohou být uživatelům nejasné, mají umístěnou nápovědu u dané funkce formou piktogramu s otazníkem. Stačí najet myší na otazník a zobrazí se vám nápověda. Nerozumíte-li nějaké funkci, která zde ještě není komplexně zdokumentována, napište nám dotaz.

Máte-li konkrétní problém ve svém účtu, který bude vyžadovat přístup technické podpory do vašeho účtu, je potřeba, aby zaškrtli „Povolit přístup technické podpoře do mého účtu„. Viz obrázek. Najdete ji v záložce „Můj účet / základní informace“. Bez povolení přístupu nemá technická podpora přístup do vašeho účtu a nemůže vám tak pomoci odhalit váš konkrétní problém. 

Články o podpoře

emailové přání

Emailové kampaně k svátku a narozeninám snadněji

Vytváříte emailové kampaně k svátku nebo narozeninám? Provedli jsme úpravy, které vám pomohou snadněji vytvářet a spravovat kampaně k svátkům...

Pravidla pro synchronizaci

Pravidla pro synchronizaci

Výběr kontaktů pro synchronizaci provedete následujícím způsobem: V Business Boosteru přiřaďte kontakty, které chcete synchronizovat do skupiny “Synchronizovat s Gmailem”....

Jak vyplnit předmět

Jak vyplnit předmět

Správně vyplnit pole předmět je jeden z nejdůležitějších úkolů při psaní emailů. Proč je důležité věnovat poli „předmět“ patřičnou pozornost?...

Požadavky na IT

Požadavky na IT

Systém je postaven na moderní cloudové platformě a je přístupný přes zabezpečené rozhraní na https://is.businessbooster-crm.com. Na svůj počítač nepotřebujete instalovat žádný nový software....

Nastavení uživatele

Nastavení uživatele

Dříve než začnete se systémem pracovat nastavte svůj účet. Nastavení provedete v pravém horním menu kliknutím na „nastavení účtu a...

Nastavení systému

Nastavení systému

Poté, co dokončíte osobní nastavení, definujte nastavení systému. Provedete ho v záložce „Nastavení“ na hlavním panelu. Národnosti V rubrice národnosti...

Nastavení emailové adresy a domény

Nastavení emailové adresy a domény

Abyste mohli z Business Boosteru odesílat emaily, musíte nastavit odesílací server. Odesílat emaily můžete: prostřednictvím velkokapacitních mail serverů Spark Post, viz...

nastavení ,mail serveru

Nastavení odesílání SMTP

V tomto článku vám vysvětlíme, jak nastavit odesílání emailů prostřednictvím smtp serveru.

Změna vých. email. adresy

Změna vých. email. adresy

Zaregistrovali jste si do systému Business Booster výchozí emailovou adresu a chcete jí změnit? Výchozí emailovou adresu změníte v záložce...

Jak zasílat přílohy

Jak zasílat přílohy

V tomto článku vám ukážu lepší řešení zasílání obsahu, než zasílání příloh. Soubory, které chcete zaslat je nejlepší uložit na...