Nové funkce týkající se GDPR

Spustili jsme novou verzi systému, která splňuje požadavky GDPR. Kromě technických parametrů v jádru systému vám představujeme nové úpravy, na které se nás nejvíce ptáte.

Zaznamenání souhlasu se zpracováním osobních údajů

Po otevření kontaktní karty se zobrazí nová pole „GDPR – souhlas se zpracováním osobních údajů“, viz červený box v obrázku.

Souhlas ...

Celý článek
0

GDPR za dveřmi. Jak se na GDPR připravuje Business Booster?

Mnoho klientů se nás poslední dobou ptá, jak je Business Booster připraven na příchod GDPR a co se změní. Ano, intenzivně se na příchod GDPR připravujeme. Nejen po právní stránce, ale hlavně po té technické. Jaké jsou nejdůležitější změny?

 

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Pro uživatele je důležité, že musí klienty žádat o poskytnutí souhlasu se zpracováním osobních údajů. ...

Celý článek
0

Vytvářejte emailové kampaně k svátku a narozeninám snadněji a rychleji

Vytváříte emailové kampaně k svátku nebo narozeninám? Provedli jsme úpravy, které vám pomohou snadněji vytvářet a spravovat kampaně k svátkům a narozeninám. Podívejte se na video, jak kampaně můžete vytvořit.

 

Nový způsob vytváření emailových kampaní k svátku a narozeninám má oproti předchozím způsobům vytváření kampaní několik výhod.

  1. Do kampaní je možné průběžně vkládat, ale i odstraňovat příjemce, ...
Celý článek
0

Dochází k automatickému odhlašování odběru vašich e-zpravodajů, i když jste si jisti, že adresa příjemců je funkční

Stává se vám, že dochází k automatickému odhlašování vašich e-zpravodajů, i když jste si jisti, že adresa příjemců je funkční?

Automatické odhlašování odběru je velice užitečná funkce, na druhou stranu vám může v některých případech způsobit komplikace. V tomto článku vám vysvětlíme, jak se problémům vyvarovat.

V čem je funkce automatického odhlašování užitečná?

Pomáhá vám udržovat vaši databázi emailových adres aktuální. Lidé neustále mění emailové adresy, tak jak mění práce či poskytovatele emailových ...

Celý článek
0

Proč je důležité třídit kontakty podle zeměpisné polohy?

Přestavte si, že budete chtít vaše klienty pozvat emailem na nějakou akci, kterou pořádáte v místě vašeho působení. Dejme tomu, že má vaše akce pouze lokální význam, a proto se dá předpokládat, že přiláká pouze lidi z blízkého okolí. Jenže, co dělat, pokud máte v databázi také hodně přespolních klientů, u nichž je dost nepravděpodobné, že na vaši akci přijedou ze 150 km vzdáleného města? V takovém případě je nezbytné začít členit neboli segmentovat kontakty ve vaší databázi i ...
Celý článek
0

Jakých chyb se vyvarovat v email marketingu?

Emailový marketing bude patřit k velmi efektivním způsobům komunikace s klienty a s výborným poměrem výnosy / náklady, pokud ho umíte dělat správně. Pokud ho dělat správně nebudete, může vám napáchat škodu. A bohužel se to často děje. Dnešní článek je zaměřen na to, jak emailové kampaně NEDĚLAT.

email marketing

a) Nikdy neposílejte obchodní emaily lidem, kteří vám k ...
Celý článek
0

Získejte Business Booster Zdarma

Věděli jste, že Business Booster můžete mít ZDARMA?

Stačí, když ho doporučíte novým klientům. Z objednávky nových klientů pak získáte 20 %, o které se vám automaticky prodlouží předplatné vašeho účtu.

Jak můžete Business Booster doporučit?

Stačí, když potenciálním klientům dáte slevový kód. Pokud ho použijí při objednávce, získají 20% slevu z první objednávky a vy získáte shora uvedenou odměnu. Váš slevový kód je unikátní a identifikuje vás, jako uživatele účtu. Čím více klientů váš slevový kód použije, ...

Celý článek
0

Spustili jsme novou verzi systému, která umí synchronizovat skupiny

Dnes jsme spustili novou verzi systému, která umí synchronizovat skupiny kontaktů v Business Boosteru s Gmailem. Rovněž jsme přidali možnost hromadně upravovat čísla odběru zpravodaje.

Opravili jsme také drobné chyby a provedli dílčí vylepšení systému. 

 

Rovněž jsme přešli na novou verzi systému Ruby, na kterém je Business Booster postavený. Výsledkem by měla být o něco vyšší rychlost systému.

Celý článek
0

Zbrusu nová verze systému Business Booster spuštěna

Vážení uživatelé systému Business Booster,

dnes jsme spustili zbrusu novou verzi systému Business Booster, která je kompletně přepracována v novém designu a s využitím nejnovějším technologií. Věříme, že nový design vám přinese snadnější a intuitivnější ovládání. Podívejte se na představení systému v kostce v následujícím videu.

 

Vychytali jsme v systému některé mouchy, které měl starý systém.
Přešli jsme na novou technologii „Ruby on Rails“, která je mnohem lepší a flexibilnější pro tvorbu ...
Celý článek
0

SMS marketing, po kterém budou zákazníci toužit

SMS marketing

SMS marketing skýtá velký potenciál, bohužel ho firmy neumí správně uchopit a uchylují se často pouze k prostoduchým reklamním smskám.

Jak dělat sms marketing, po kterém budou zákazníci toužit?

Potenciál SMS marketingu je větší, než si možná dokážete představit. V tomto článku jsem pro vás připravil několik příkladů a nápadů. Vzhledem k tomu, že potřeby podnikatelů se liší v závislosti na předmětu podnikání, uvádím příklady z několika málo ...

Celý článek
0
Stránka 1 z3 123