Nastavení uživatele

Dříve než začnete se systémem pracovat nastavte svůj účet. Nastavení provedete v pravém horním menu kliknutím na „nastavení účtu a fakturace“.

Pečlivě vyplňte všechna pole. U položek, která mohou být nejasná, je piktogram s otazníkem a u něho nápověda.

Základní informace

V základních informacích si můžete změnit počáteční heslo, aktualizovat jméno a příjmení a pokud užíváte variantu „Basic“ a výše tak nastavit i oborovou specializaci

Korespondence

V této záložce můžete nastavit text a obrázky, které budete chtít zobrazovat u vaší písemné korespondence.

E-zpravodaj

V této záložce můžete provést nastavení pro vaše E-zpravodaje. Na E-zpravodajích v současné době probíhají zásadní vylepšení, které bychom chtěli představit v květnu 2013.

Emaily

V této záložce si můžete nastavit jméno, které se bude zobrazovat u vámi odesílaných emailů v řádku „odesílatel“, podpis a eventuálně banner.

Stahování emailů z vašeho emailového účtu do systému Business Booster

V sekci „nastavení účtu“, záložka „emaily“, máte možnost nastavit přístup k vaší emailové schránce. Od chvíle, kdy přístup nastavíte, bude Business Booster v intervalech každých 30 minut stahovat emaily z vaší emailové schránky do Business Boosteru. Stahují se pouze kopie, originál emailu se z vašeho emailového boxu nesmaže.

Přijaté emaily Business Booster rozdělí následujícím způsobem:

  1. emaily, které nepatří žádnému z kontaktů, které máte v databázi se zařadí do „emailů ke zpracování“, která se nachází v horním menu, záložka „databáze“. V rubrice „kontakty ke zpracování“ můžete z emailů vytvořit nový kontakt, přiřadit emailovou adresu již k existujícímu kontaktu, smazat ho či označit jako spam. Pokud email označíte jako spam, již nikdy se nebude zobrazovat v této rubrice. Označení za spam se použije pouze v systému Business Booster, tzn. neovlivní vaší emailovou schránku či jiné systémy. Nezpracované emaily se automaticky po 6 měsících smažou.
  2. emaily, které patří některému z kontaktů v databázi se přiřadí ke kontaktní kartě do záložky „aktivity“, jako „email přijatý“. Budete tak moci sledovat záznam komunikace, kterou s každým uloženým kontaktem vedete.

Ostatní nastavení

Zde můžete nastavit, počet zobrazování kontaktů, kontaktů ke zpracování a aktivit na jednu stránku. Doporučujeme vám nastavit zobrazování menšího počtu údajů na stránku. V případě, že zvolíte větší počet kontaktů na stránku, stránka se vám bude déle načítat. To může být obzvlášť nepříjemné pokud máte pomalejší připojení na internet.

Loga

Logo, které zde uložíte se bude zobrazovat v hlavičce vašich dopisů.

Upozorňování

Poslední záložka je „upozorňování“. Marketingová asistentka Julia vám bude každý den ráno ve 4 hodiny posílat upozornění na události a aktivity, které jsou zaškrtnuty.

Kromě samotného nastavení uživatele v Business Boosteru je důležité seznámit se s podmínkami, které stanovil poskytovatel či správce vaší emailové adresy.

Kategorie:
Petr Podlešák
Autor:

Petr Podlešák

Další příspěvek

Nastavení systému

Předchozí příspěvek

Požadavky na IT