Oslovení v hromadných emailech

V hromadných reklamních emailech, newsletterech a dopisech vždy uvádějte oslovení a skloňujte.

Taková drobnost jako je správné oslovení může docela slušně zvýšit úspěch vaší kampaně. Zkuste se zamyslet. Jaký email na vás zanechá lepší dojem? Neosobní email, ve kterém jste oslovováni jen např.: „Vážení, Vážený kliente, Dobrý den“, anebo email, ve kterém je napsáno „Vážený pane Nováku, Dobrý den paní Vopičková“ a tak dál.

Lidé věnují větší pozornost zprávám, které jsou směřovány přímo jim a netváří se jako hromadné zprávy.

Lidé jsou přesyceni zprávami, které se na ně valí ze všech stran. Díky oslovení si však lidé v záplavě dalších kampaní vašeho dopisu či emailu snáze všimnou. Statisticky totiž lidé věnují větší pozornost zprávám, které jsou směřovány přímo jim a netváří se na první pohled jako hromadné zprávy. Toho můžete docílit právě umístěním oslovení. Je to drobnost, která ale může způsobit, že příjemci vaší zprávu na rozdíl od hromadných kampaní spíše otevřou.

Pokud píšete jednomu nebo dvěma lidem, tak není těžké oslovení doplnit. Pokud ale připravujete kampaň cílenou na několik stovek či dokonce tisíce lidí, pak už by vám manuální doplňování oslovení zabralo několik hodin práce. V Business Boosteru zvládnete doplnit oslovení u všech vašich kontaktů v celé databázi za několik málo sekund. Booster umí skloňovat více než 21000 příjmení a přes 2000 křestních jmen (pouze v české verzi, slovenská respektuje oslovení ve slovenštině). Na základě analýzy křestního jména pozná, zdali se jedná o muže nebo ženu a podle toho doplní správný tvar oslovení. V následujícím videu se můžete podívat na to, jak je to jednoduché.

Je to jednoduché, ne?

Článek připravil: Petr Podlešák