Jak začít budovat kvalitní obchodní databázi? Kvalitní sběr dat, nezbytná podmínka úspěšného databázového marketingu. V minulém článku jsme si řekli, (…)
Kritéria výběru systému pro správu obchodní databáze Pro úspěch databázového marketingu nebo chcete-li přímého marketingu je nezbytné mít kvalitně zpracovaná (…)
Je lepší budovat vlastní obchodní databázi nebo si ji koupit? Sbíráte do své databáze kontakt po kontaktu nebo se poohlížíte (…)
Jakými způsoby nejlépe komunikovat s klienty? Výhody a nevýhody jednotlivých komunikačních kanálů v databázovém marketingu. V dnešním článku budu psát (…)
V obchodní komunikaci platí důležité pravidlo. Komunikace, kterou s lidmi vedete a nejen služba či výrobek, které jim nabízíte, by (…)
Zamysleli jste se nad tím, čeho byste chtěli v databázovém marketingu dosáhnout v horizontu jednoho, dvou či pěti let? Bohužel stále (…)
Jak správně vyplnit pole „předmět“ v emailových kampaních? Správně ho vyplnit je jeden z nejdůležitějších úkolů. Neplatí to však jen (…)
V minulém článku jsme si řekli základní informace o tom, jak napsat „předmět obchodního emailu“, aby jednak motivoval příjemce váš (…)
V předminulém článku jsem začal psát o tom, jak zajistit maximální doručitelnost vašich emailových kampaní. Dnes budu v tomto tématu (…)
Jaký vliv má reputace vaší emailové adresy na doručitelnost vašich emailových kampaní? Vaše reputace, respektive reputace vaší emailové adresy, domény (…)