Business Booster

Obchodní databáze je zlatý důl

Základy budování obchodní databáze

Jak začít budovat kvalitní obchodní databázi? Kvalitní sběr dat, nezbytná podmínka úspěšného databázového marketingu. V minulém článku jsme si řekli, (…)

Výběr systému pro správu obchodních kontaktů

Kritéria výběru systému pro správu obchodní databáze Pro úspěch databázového marketingu nebo chcete-li přímého marketingu je nezbytné mít kvalitně zpracovaná (…)

Vlastní databáze versus databáze koupená

Je lepší budovat vlastní obchodní databázi nebo si ji koupit? Sbíráte do své databáze kontakt po kontaktu nebo se poohlížíte (…)

Komunikační kanály v databázovém marketingu

Jakými způsoby nejlépe komunikovat s klienty? Výhody a nevýhody jednotlivých komunikačních kanálů v databázovém marketingu. V dnešním článku budu psát (…)

Hodnota obchodní komunikace

V obchodní komunikaci platí důležité pravidlo. Komunikace, kterou s lidmi vedete a nejen služba či výrobek, které jim nabízíte, by (…)

Máte v databázovém marketingu dlouhodobovou strategii?

Zamysleli jste se nad tím, čeho byste chtěli v databázovém marketingu dosáhnout v horizontu jednoho, dvou či pěti let? Bohužel stále (…)

Proč je “ předmět“ tak důležitý?

Jak správně vyplnit pole „předmět“ v emailových kampaních? Správně ho vyplnit je jeden z nejdůležitějších úkolů. Neplatí to však jen (…)

Jak dosáhnout, co nejvyšší doručitelnost emailů

V minulém článku jsme si řekli základní informace o tom, jak napsat „předmět obchodního emailu“, aby jednak motivoval příjemce váš (…)

Jak dosáhnout, co nejvyšší doručitelnost emailů – pokračování

V předminulém článku jsem začal psát o tom, jak zajistit maximální doručitelnost vašich emailových kampaní. Dnes budu v tomto tématu (…)

Jaký vliv má vaše reputace na doručitelnost emailů

Jaký vliv má reputace vaší emailové adresy na doručitelnost vašich emailových kampaní? Vaše reputace, respektive reputace vaší emailové adresy, domény (…)