Obchodní databáze je zlatý důl

Vaše obchodní databáze může být zlatý důl. Naučte se jí správně využívat. 

 

Jednotlivé články

Jaký vliv má vaše reputace na doručitelnost emailů

Jaký vliv má vaše reputace na doručitelnost emailů

Jaký vliv má reputace vaší emailové adresy na doručitelnost vašich emailových kampaní? Vaše reputace, respektive reputace vaší emailové adresy, domény...

Statistiky emailových kampaní

Statistiky emailových kampaní

Jaký význam mají statistiky v emailovém marketingu? V minulých částech našeho seriálu jsem hovořil o tom, jak zajistit, co nejvyšší...

Měření úspěšnosti kampaní v čase

Měření úspěšnosti kampaní v čase

Proč je důležité měřit úspěšnost emailových kampaní v čase? V minulém článku jsem psal o tom, jak měřit úspěšnost vašich...

Jak nedělat emailové kampaně

Jak nedělat emailové kampaně

Emailový marketing patří k velmi efektivním způsobům komunikace s klienty, s výborným poměrem výnosy/náklady, pokud se umí dělat správně. Pokud...

Jak nedělat emailové kampaně … pokračování

Jak nedělat emailové kampaně … pokračování

Dnes navazuji na předchozí článek, ve kterém jsem začal shrnovat chyby při tvorbě emailových kampaní, se kterými se často setkávám....

Jak dělat úspěšnou reklamu na Facebooku díky obchodní databázi

Jak dělat úspěšnou reklamu na Facebooku díky obchodní databázi

Občas se mi stává, že mi obchodníci řeknou „Business Booster není pro mě, protože já nechci dělat emailové kampaně“. Jenže...