Je email marketing mrtvý?

Email marketing

Občas mi lidé říkají, že email marketing je mrtvý, že lidé jsou přesyceni emailovými zprávami.

Lidé jsou přesyceni emailovými zprávami, ale stále to neznamená, že email marketing je mrtvý. Budete-li tvořit kvalitní obsah, email marketing bude stále účinným nástrojem.

Poměr nákladů a výnosů je u email marketingu stále na vynikající úrovni, pokud je v rukou kvalitních marketérů:-).

Email marketing je mrtvý pouze v rukách lidí, kteří ho neumí správně používat, tj. vytvářet smysluplný obsah a ten posílat lidem, kteří se mohou stát klienty.

Naučte se vytvářet emailové kampaně a zjistíte, že email marketing může fungovat i vám.

Kategorie:
Petr Podlešák
Autor:

Petr Podlešák

Další příspěvek

Propojení s Mailgun

Předchozí příspěvek

Jak zasílat přílohy