Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Narozeniny a svátky jako cesta k posílení obchodního vztahu

Pokud podnikáte nebo s něčím obchodujete, je pro vás naprosto nezbytné, aby všichni lidé, které znáte, tj. vaši klienti, přátelé, známí, kolegové atd. věděli, čím se zabýváte.

Pokud se totiž někdo vašich klientů zeptá, jestli znají někoho, kdo poskytuje službu, kterou nabízíte právě vy, měli by si ihned a v pozitivním duchu vzpomenout na vás. Pokud se tak nestane, neděláte svoji práci dobře a můžete mít problém. Pamatujte.

Není povinností klienta, aby si vás pamatoval, je povinností podnikatele, aby své jméno a předmět činnosti vtiskl lidem do paměti.

Dnes vám vysvětlím, jak vám Business Booster pomůže připomínat se vašim klientům prostřednictvím zasílání přání k svátku a narozeninám.

Připomenout se vašim klientům tím, že jim pošlete přání k svátku či narozeninám je způsob jednoduchý, přátelský a nevtíravý. Se systémem Business Booster vám ročně zabere max. 30 minut práce. Přitom efekt převyšuje vynaložené úsilí.

Základem je mít kvalitní a dobře zpracovanou obchodní databázi všech lidí, které znáte. Předpokládejme tedy, že máte v databázi alespoň 1000 kontaktů. Pokud nemáte, začněte na budování databáze, co nejdříve pracovat. Obchodní databáze respektive databáze vztahů je totiž to nejcennější, co v podnikání můžete mít. Vytipujte z vaší databáze lidi, kteří dokážou ocenit, že jim každoročně pošlete přání k svátku a narozeninám. Lidem, s kterými máte nejhodnotnější vztahy, popřejte spíše osobně či telefonicky, zbývajícím např. 850 lidem pošlete pomocí systému Business Booster e-pohlednici. Vytvoření kampaní vám bude v systému trvat několik minut. Systém umí hlídat termíny svátků a narozeniny a automaticky rozesílat personifikovaná přání v ten správný den. Vy pouze napíšete přání k svátku a narozeninám (to můžete udělat jednou ročně či kvartálně) a systém se o vše ostatní postará sám. Nezapomeňte však do zápatí takového přání uvést vaše kontaktní údaje a motto. Jste-li například obchodníkem s nemovitostmi můžete napsat např. „vždy připraven nalézt bydlení vašich snů“. Váš osobní realitní makléř. Tímto způsobem nikomu nedovolíte, aby na vás zapomněl či ztratil kontakt a zároveň lidem neustále připomínáte předmět vaší činnosti.

Pozor!

Na této aktivitě pochopitelně nemůžete stavět celý svůj podnikatelský úspěch, jedná se pouze o jednu z doplňkových kampaní, která vám pomůže podpořit vaše obchodní jméno.

Stejně tak, pokud jste se 5 let neozvali vašemu strýčkovi a najednou mu začnete pravidelně zasílat přání k svátku či narozeninám bez jakékoli další akce, nemusí se vaše jednání setkat s pochopením. Připomenutí se k svátku, stejně tak jako ostatní aktivity, které děláte by mělo být přirozené a působit nenásilně. Jinak se může dostavit efekt opačný.

Článek připravil: Petr Podlešák