Emaily

Modul emaily je určen pro rozesílání hromadných personifikovaných emailů. Na rozdíl od běžných emailových systémů, které nejsou koncipovány na rozesílání velkého množství emailů, umí Business Booster mnohem více.

Umí rozesílat velké množství emailů najednou, tj. v jedné akci. Emaily se však řadí do fronty a emailový server je odesílá v dávkách. Odesílání emailů v dávkách z většího počtu mail serverů je jedním ze způsobů, jak zajistit jejich větší doručitelnost a přitom zajistit velkou kapacitu odesílání. Pokud byste totiž odesílali velké množství emailů najednou z jednoho serveru bez dávkování, riskujete, že budou zachyceny antispamovými filtry a nedostanou se k zamýšleným příjemcům. Z tohoto důvodu jsou běžné emailové systémy naprosto nevhodné pro rozesílání emailových kampaní.

Umí do každého emailu automaticky doplňovat oslovení, které si v systému u každého kontaktu přednastavíte. Nastavení oslovení můžete udělat rovněž hromadně pro všechny kontakty v databázi. Systém totiž umí skloňovat více než 2000 křestních jmen a přes 21.000 příjmení (pouze v české verzi)

Každý email dojde příjemci jako individuální email, tzn. že ostatní příjemci nevidí další příjemce.

Příznak hromadná korespondence

Abyste mohli hromadně odesílat emaily, je nejdříve třeba u emailových adres nastavit „příznak hromadné korespondence“.

Příznak hromadné korespondence určuje, na které emailové adresy bude hromadný email odeslán. Představte si, že u jednoho kontaktu (osoby) evidujete tři emailové adresy. V tomto případě pravděpodobně nebudete chtít email zasílat na všechny tři adresy, proto vyberete tu, na kterou emaily budete chtít posílat. U této adresy pak zaškrtnete příznak pro hromadnou korespondenci.

Přiznak hromadné korespondence můžete nastavit dvěma způsoby:

a) jednotlivě pro každý kontakt. V kontaktní kartě, záložka kontakty provedete požadovanou volbu viz obrázek níže.

b) hromadně pro emailové adresy v celé databázi. Jak to provést se můžete podívat zde:

Jak vytvořit jednoduchou emailovou kampaň

Odložená odesílání

Kromě okamžitého odesílání můžete nastavit odložená odeslání, stačí vybrat datum a hodinu a emailová kampaň bude v přednastavenou hodinu odeslána.

Podmíněná odesílání

Další možností jsou podmíněná odesílání, a to s možností odeslat emaily v den jmenného svátku a den narození.

Den jmenného svátku

Booster data svátků a výročí narození vašich kontaktů sleduje a v tyto dny automaticky rozesílá emaily, které si s předstihem nastavíte.

Email bude odeslán v den jmenného svátku vašeho kontaktu. Proto, aby byly emaily odeslány je třeba nastavit u kontaktů národnost. Podle národnosti se kontakt přiřadí k databázi svátků České nebo Slovenské republiky. Národnost můžete ke kontaktům přiřadit individuálně či hromadně pro celou databázi, viz kapitovla „hromadná úprava kontaktů“. Bez přiřazení národnosti systém není schopen identifikovat k jakému kalendáři si přejete kontakt přiřadit a emaily se neodešlou.

Den narození.

Email bude odeslán v den narození kontaktů. Podmínkou pro toto odesílání je evidovat u kontaktů přesné datum narození. Business Booster umí data narození vašich kontaktů stahovat z Facebooku i živnostenského registru.

Plně automatizovaná přání k svátků či narozeninám ocení např. obchodníci, kteří chtějí svým klientům nabídnou např. slevy, bonusy a poukazy k svátku či narozeninám, viz obrázek níže.

Podmíněná odesílání se odesílají vždy pouze v průběhu kalendářního roku. Proto je vždy minimálně jednou ročně tuto kampaň nastavit.

Statistiky

Má implementovány statistiky emailových kampaní, tj. monitorování otevřených emailů, statistika prokliků hypertextových odkazů a nedoručených emailů, viz obrázky níže. O statistikách se více dozvíte zde>>

Prostřednictvím Boosteru rovněž můžete sledovat statistiky v Google analytics. Stačí u vybrané emailové kampaně doplnit zdroj přístupu tzv. UTM značku.

Modul emaily je určen pro vytváření jednoduchých emailových kampaní. Pro tvorbu pokročilých či automatizovaných emailových kampaní a tvorbu e-zpravodajů (newsletterů) vám doporučujeme používat modul „E-zpravodaje“.

Vkládání odhlašovacích odkazů a vytváření distribučních skupin.

Chcete-li posílat emaily, v jejichž zápatí bude „odhlašovací odkaz“, používejte výhradně emaily v sekci „Kampaně“. Zde můžete vytvářet distribuční skupiny, tj. seznamy odběratelů, kterým posíláte emaily na zvolená témata. Odběratelé pak mají možnost se sami přihlásit k odběru těchto tématicky zaměřených emailů respektive se z jejich odběru odhlásit. Vám tak odpadá starost s úpravou distribučního seznamu. Ve statistikách budete přesně vědět, kdo se kdy přihlásil a odhlásil z odběru. Můžete vytvářet libovolné množství témat, která se jmenují „typ e-zpravodaje“. Více informací o nastavení kampaní (e-zpravodajů) najdete v nápovědě  v sekci „Kampaně“ zde>>