Moduly pro různé způsoby komunikace

Modul Dopisy

Modul dopisy slouží k vytváření hromadných personifikovaných dopisů. Stačí vytvořit text dopisu, vybrat příjemce a systém během několika minut vygeneruje osobní dopisy ve formátu PDF. Vy je jen vytisknete, vložíte do obálky a odešlete. Dopisní kampaně, jejichž vytvoření by vám v MS Wordu trvalo celé hodiny, v Business Boosteru zvládnete během několika minut. Jednodušší to snad už ani být nemůže.

Modul E-maily

Modul emaily je určen pro rozesílání hromadných personifikovaných emailů. Na rozdíl od běžných emailových systémů, které nejsou koncipovány na rozesílání velkého množství emailů, umí Business Booster mnohem více.

Umí rozesílat velké množství emailů najednou, tj. v jedné akci. Emaily se však řadí do fronty a emailový server je odesílá v dávkách po 50 emailech. Odesílání emailů v dávkách je jedním ze způsobů, jak zajistit jejich větší doručitelnost. Pokud byste totiž odesílali velké množství emailů najednou bez dávkování, riskujete, že budou zachyceny antispamovými filtry a nedostanou se k zamýšleným příjemcům. Z tohoto důvodu jsou běžné emailové systémy naprosto nevhodné pro rozesílání emailových kampaní.

Naše emailovací kapacita se pohybuje v řádech miliónů odesílaných emailů měsíčně. Díky napojení na platformu Mandrill jsme schopni doručovat velké množství emailů rychleji a spolehlivěji. Stali jsme se tak jedním z nejvýkonnějších emailových systémů v České republice.

Booster umí do každého emailu automaticky doplňovat oslovení, které si v systému u každého kontaktu přednastavíte. Nastavení oslovení můžete udělat rovněž hromadně pro všechny kontakty v databázi. Systém totiž umí skloňovat přes 2000 křestních jmén, dokonci i takové, které nejsou v kalendáři svátků a více než 21.000 českých příjmení. Podívejte se na krátké video, jak Business Booster umí hromadně doplňovat oslovení zde>>

Každý email dojde příjemci jako individuální email, tzn. že ostatní příjemci nevidí další příjemce.

Kromě okamžitého odesílání můžete nastavit odložená odeslání, a to hned s několika možnostmi. Můžete nastavit libovolný datum, hodinu a minutu odeslání, či zvolit podmíněná odesílání. Podmíněným odesláním je v Boosteru datum jmenného svátku či výročí narození. Booster data svátků a výročí narození vašich kontaktů sleduje a v tyto dny automaticky rozesílá emaily, které si s předstihem nastavíte. A nejen to. Business Booster umí data narození vašich kontaktů stahovat z Facebooku i živnostenského registru. Plně automatizovaná přání k svátků či narozeninám ocení např. obchodníci, kteří chtějí svým klientům nabídnou např. slevy, bonusy a poukazy k svátku či narozeninám.

Podívejte se, jak je tvorba emailových kampaní snadná v následujícím videu

Modul emaily má také implementovány statistiky emailových kampaní, tj. monitorování otevřených emailů, statistika prokliků hypertextových odkazů a nedoručených emailů, viz obrázky níže. Má rovněž funkci sledování emailových kampaní v Google analytics. Díky tomu můžete sledovat, jak emailová kampaň ovlivnila návštěvnost vašich webových stránek.

statistiky podle otevřených emailů
statistiky podle otevřených emailů na časové ose
Statistika podle odkazů v emailů

Modul emaily je určen pro vytváření jednoduchých emailových kampaní. Pro tvorbu pokročilých či automatizovaných emailových kampaní a tvorbu e-zpravodajů (newsletterů) vám doporučujeme používat modul „Kampaně“.

Modul kampaně

Modul kampaně vám umožňuje prostřednictvím e-zpravodajů (newsletterů) vaše klienty informovat o vašich nových produktech, službách, novinkách atd. Má celou řadu užitečných funkcí, které vám šetří čas a peníze.

Možnost automatického přihlašování a odhlašování odběru 

Odběratelé se mohou k odběru vašich e-zpravodajů sami prostřednictvím webového formuláře přihlásit a stejně tak i kdykoli odhlásit. Stačí, když v zápatí každého e-zpravodaje kliknou na „odhlásit z odběru“. Automatizované odhlášení a přihlášení vám pomůže ušetřit čas při administraci odběratelů.

Automatické odhlašování neexistujících emailových adres z odběru

Určitě se vám stává, že některé emailové adresy, na které odesíláte vaše e-zpravodaje přestanou existovat. Většina odesílatelů to moc neřeší. To je však velká chyba. Pokud odesíláte e-zpravodaje často na neexistující adresy, klesá důvěryhodnost vaší emailové adresy na internetu, a to má za následek,  že vaše emaily častěji padají do spamu, nejsou doručeny či doručovány se zpožděním. Neustálé ruční očišťování seznamu od neexistujících emailových adres (tzv. emailová hygiena) je však pracná, přitom velmi důležitá. Business Booster automaticky odhlásí emailové adresy, na které se nepodařilo e-zpravodaje doručit z důvodu neexistující či plné schránky. Takové adresy označí příznakem „automaticky odhlášen“. Vy se nemusíte o nic starat. 

Velké množství šablon na výběr

Do systému si můžete importovat vlastní šablony či zakoupit šablony na internetových tržištích www.themeforest.net a www.graphicriver.net. Na těchto tržištích najdete  stovky grafických návrhů a barevných mutací. My vám šablony za jednorázový poplatek nastavíme eventuálně pro vás zakoupíme. Více informací o této službě najdete v našem internetovém obchodě na Obchod.expanzia.cz. Tato funkce je v beta verzi.

Typové rozdělení e-zpravodajů

Tuto funkci ocení všichni, kteří vydávají e-zpravodaje na různá tématická zaměření, okruhy. Jednotlivé tématické okruhy můžete rozdělit prostřednictvím funkce tzv. „typy  e-zpravodaje“. U každého typu e-zpravodaje můžete evidovat samostatný seznam příjemců.

Typové rozdělení vám umožňuje, abyste odběratelům posílali informace na témata, o jejichž odběr mají zájem a nezatěžovali je informacemi na témata, která je nezajímají. Pomůže vám to snižovat míru odhlašování z odběru. Pokud je váš okruh zaměření větší a všechna témata byste smísili do jedno typu e-zpravodaje, budete mít větší míru odhlašování z odběru.

Více možností přihlašování k odběru

U každého typu e-zpravodaje můžete nastavit 3 možnosti registrace k odběru

Jednoduchá registrace

Tato varianta spočívá v tom, že zájemce o odběr vašeho e-zpravodaje se jednoduše zaregistruje v registračním formuláři a ihned se stává odběratelem zpravodaje. U této varianty je však větší riziko zneužívání. Kdokoli může registrovat k odběru vašeho e-zpravodaje i cizí emailové adresy, čímž vás může poškodit. Tato varianta může vést k méně kvalitnímu seznamu příjemců než registrace s potvrzením.

Registrace s potvrzením

Zájemce o odběr e-zpravodaje obdrží po provedení registrace email s žádostí o potvrzení registrace. Poté, co potvrdí hypertextový odkaz uvedený v tomto emailu, stává se registrovaným odběratelem. Tento způsob registrace je v současné době standardem. Získáte tak velmi kvalitní distribuční seznam lidí, kteří o odběr e-zpravodaje mají skutečně zájem. Touto variantou zamezíte, aby váš registrační formulář k odběru e-zpravodaje byl zneužíván k registrování cizích emailových adres s cílem vás poškodit. Často se také můžete setkat s anglickým výrazem „double opt-out“

Nenabízet možnost registrace

Tuto variantu použijte v případě, že zpravodaj distribuujete uzavřené skupině příjemců a nechcete umožnit online registraci.

Status odběru

Každá emailová adresa zaznamenaná v systému Business Booster má nastaven status odběru pro každý typ e-zpravodaje.

Neaktivní

Je výchozím příznakem u každé emailové adresy.

Aktivní

Adresa je registrována k odběru e-zpravodaje.

Odhlášen

Emailová adresa byla odhlášena z odběru příjemcem e-zpravodaje.

Automaticky odhlášen

Emailová adresa byla automaticky odhlášena z odběru systémem z důvodu neexistující adresy či plné poštovní schránky.

Modul SMS zprávy

Ideální nástroj pro SMS marketing.

Upozornění! Aplikace je ve fázi testování a nefunguje na všech telefonech. Vyzkoušejte nejdříve, zdali aplikace funguje na vašem telefonu, než ji začnete používat v kampaních.

Prostřednictvím SMS modulu můžete vytvářet rychle a efektivně hromadné SMS kampaně.

4 důvody, proč zvolit naše řešení:

  • Vaše SMS kampaně budou osobní, protože Business Booster může do každé vaší SMS zprávy doplnit individuální oslovení například „Vážený pane Nováku“, „Vážená paní Vokurková“ atd.
  • Díky velmi podrobnému filtru můžete vaše zprávy velmi přesně zacílit. Filtrovat kontakty můžete téměř podle jakýchkoli kritérií, například věk, pohlaví, skupiny, činnosti, zeměpisné oblasti atd.
  • Zprávy se odesílají z vašeho telefonního čísla nikoli z čísla neznámé SMS brány. Příjemci tak ihned poznají, že je zpráva od vás. Pokud máte s příjemci zpráv dobrý obchodní vztah, úspěšnost tohoto řešení je lepší a osobnější než odesílání z neznámých čísel SMS bran, která často nejsou vnímána příliš pozitivně.
  • Můžete zprávy odeslat ihned, nastavit odložená odeslání na konkrétní den a hodinu nebo nastavit podmíněná odeslání, konkrétně v den jmenného svátku (Business Booster je propojen s databází jmenných svátků České i Slovenské republiky) či data narození kontaktu. Ideální proto pro vytváření SMS přání.

SMS kampaně se vyznačují vysokou mírou úspěšnosti, protože mobilní telefon mají lidé stále při sobě.

Jak modul SMS zprávy funguje?

Je to snadné. V Business Boosteru vytvoříte SMS zprávu a z vaší obchodní databáze v Boosteru, kde je velmi podrobný filtr kontaktů vyberete příjemce SMS zpráv. Můžete do zprávy vložit pro každého příjemce individuální oslovení. Po zmáčknutí tlačítka „odeslat“ se celá kampaň odešle přes datové připojení do vašeho chytrého mobilního telefonu a z něho pak prostřednictvím vaší SIM karty a tedy i vašeho telefonního čísla bude odeslána jednotlivým příjemcům. Zprávy se odesílají každou druhou sekundu jedna zpráva. Maximální kapacita odeslání je však 100 SMS zpráv za hodinu.  Tento limit je systémovým limitem operačního systému Android. Chcete-li odesílat větší počet zpráv, je třeba provést zrušení limitu ve vašem telefonu. Tento zákrok vyžaduje ROOT přístup. Po odstranění limitu můžete odesílat až 1800 SMS zpráv za hodinu.

Pro tuto službu potřebujete mobilní telefon s operačním systémem Android verze 4 a vyšší. Aplikaci si můžete stáhnout v Google Play. Aplikaci pro Iphone představíme později.

Odesílání SMS zpráv je účtováno podle tarifu vašeho mobilního operátora. Pokud máte neomezený tarif pak je toto řešení pro vás finančně velmi zajímavé. V případě odesílání velkého počtu zpráv, se informujte u vašeho operátora na podmínky pro odesílání. Někteří operátoři mohou ve svých podmínkách zakazovat využívání neomezených tarifů k marketingovým účelům.

Aplikaci Business Booster pro váš Android telefon si můžete nainstalovat v Google play, viz níže:

Kategorie:
Petr Podlešák
Autor:

Petr Podlešák

Další příspěvek

Databáze kontaktů

Předchozí příspěvek

Marketingová asistentka Julia