Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Co to je SPAM?

SPAM je zasílání nevyžádaných sdělení elektronickou cestou např. emaily, SMS zprávami, prostřednictvím elektronických datových schránek atd.

Nespoléhejte se však pouze na právní výklad zákona o elektronické komunikaci, důležitější je pohled příjemců vašich emailů. Pokud vaše emailová kampaň bude v souladu s právní definicí, avšak příjemci vaše emaily vyhodnotí jako SPAM, pak je to prostě SPAM. Oni totiž rozhodují o tom, jestli další příjem vašich zpráv zablokují či nikoli. Např. Gmail.com má funkci „nahlásit spam“, stejně tak Seznam.cz tlačítko „spam“. Bude-li více příjemců vaše emaily označovat jako spam, vaše reputace zásadně klesne a s ní doručování dalších emailů.

Stejně tak budete-li lidem posílat emaily bez jejich souhlasu a navíc jim ještě vysvětlovat, proč si myslíte, že jim neposíláte spam nebo jim pošlete spam a budete se jim omlouvat za jeho zaslání, eventuálně jim nejdříve pošlete spam a nabídnete v něm možnost přihlášení k odběru zpráv, dosáhnete jediné. Velmi rychlého přidání vaší emailové adresy na černou listinu.

Posílejte emaily pouze lidem, kteří vám k tomu poskytli souhlas.

Například souhlas telefonický nebo souhlas tím, že se přihlásili k odběru informací na vašich webových stránkách. V Business Boosteru můžete snadno vygenerovat přihlašovací (registrační) formuláře k odběru zpráv, které můžete umístit na vaše stránky. Podívejte se na video, jak je snadné vytvořit registrační formuláře v Business Boosteru>>

Pamatujte. Emailový marketing, pokud ho budete dělat správně, je velmi efektivní. Pokud ho nebudete dělat správně, může vám napáchat mnoho škody.