CRM systém Business Booster provozuje společnost Expanzia s.r.o.

Expanzia s.r.o.
Spálená 97/29
110 00 Praha 1
Tel: +420 603 426 237 (Petr Podlešák)
www.expanzia.cz

V případě závady či nedostupnosti systému volejte, pište 24 hodin denně na +420 603 426 237

Nemůžete-li se dostat do systému přejděte na úvodní stránku systému Business booster zde>>. Pod přihlašovacími poli je odkaz „Nevím heslo„. Klikněte na něj, zadejte emailovou adresu, pod kterou se přihlašujete do Business Boosteru. Během chvilky obdržíte email s instrukcemi pro zadání nového hesla. Pokud během chvíle neobdržíte email s instrukcemi, zkontrolujte, jestli neskončil ve SPAMu.

Z bezpečnostních důvodů není možné vaše heslo obnovit jiným způsobem. Naši operátoři vaše heslo nemohou manuálně obnovit, protože k němu nemají přístup!

Prosím popište nám chybu, co nejpřesněji. Ideální je, pokud nám i pošlete screenshot obrazovky, kde je chyba vidět. Tím nám umožníte, abychom ji nasimulovali a v co nejkratší době opravili.

Zvolte, v jakém internetovém prohlížeči se vám chyba vyskytla. Dříve, než nám odešlete zprávu o chybách, ujistěte se prosím, jestli používáte nejnovější verzi prohlížeče, Systém nemusí být vždy 100 % funkční, pokud používáte zastaralé verze internetových prohlížečů. Ujistěte se, že ve vašem prohlížeči máte nastavenu automatickou aktualizaci prohlížeče.

Podporujeme níže uvedené prohlížeče.
Systém není optimalizován pro jiné typy internetových prohlížečů.

Předplatné zakoupíte tak, že se do systému nejdříve zaregistrujete. Registrovat se můžete na stránce https://is.businessbooster-crm.com kliknutím na odkaz „Nová registrace“. Zde vyplňte přihlašovací údaje. Po úspěšném provedení registrace získáte přístup do systému ve verzi „Free“, ve které si můžete neomezeně dlouhou dobu zkoušet funkcionalitu systému. Pokud se rozhodnete zakoupit předplatné, po přihlášení do systému klikněte na odkaz Koupit, který se nachází vpravo nahoře. Zde vyberete variantu předplatného.

Ceník předplatného najdete také ZDE>>

Chcete-li upgradovat na vyšší verze systému, můžete tak učinit kdykoli rovněž kliknutím na odkaz Koupit

Přihlaste do systému a klikněte na odkaz „Koupit“, který se nachází v menu vpravo nahoře. Zde zvolte „přechod na vyšší variantu“ a zadejte období, na které chcete systém předplatit. Máte-li již nějakou variantu předplacenou, systém vám automaticky dopočítá pouze rozdíl mezi stávající předplacenou variantou a variantou, kterou si objednáváte.

Po zakoupení předplatného vám automaticky doručíme fakturu na emailovou adresu, se kterou jste registrování v systému Business Booster. Pokud vám faktura nedošla, podívejte se v emailu do SPAM složky . Všechny vaše objednávky a faktury rovněž najdete v Business Boosteru, v záložce „Můj účet / Fakturace“ viz vpravo nahoře po přihlášení.

Zaplatil/a jsem předplatné a Business Booster není stále aktivní.

Všechny platby se párují automaticky podle variabilního symbolu, který uvedete u platby. Pokud jste uvedli nesprávný či žádný variabilní symbol, platba se nespáruje. V takovém případě nás kontaktujte a my ji ručně spárujeme. 

Školení pro vás uskutečníme na zakázku u vás na pracovišti nebo v našich prostorech ve Spálené 97, Praha 1. V případě zájmu nám napište či volejte tel. +420 603 426 237. Na termínech a obsahu se domlouváme individuálně podle vašich požadavků. Cena školení je 1.000,- Kč + DPH / hodinu.

Doporučujeme vám také shlédnout krátká instruktážní videa na www.youtube.com/businessboostercz eventuálně si objednat online konzultační služby zde>>

 

Prosím, odešlete nám zprávu přímo z mobilní aplikace. V mobilní aplikaci vpravo nahoře najdete menu „Nastavení“. Uvnitř je položka „Kontaktovat podporu“. Klikněte na ní a aplikace vám nabídne odeslat email přímo v mobilního telefonu. Jako příloha zprávy se automaticky vloží log z vaší mobilní aplikace, ve kterém je zaznamenán i popis závady.

Aplikace je ve fázi beta testování. V současné době nejsme schopni zajistit její fungování na všech Android telefonech!

Můžeme vám nakonfigurovat vaší emailovou adresu pro odesílání emailů z Business Boosteru za 300,- Kč + DPH. Nastavíme vám odesílací server tak, abychom zajistili maximální doručitelnost emailů. K odesílání používáme velkokapacitní mail servery Spark Post, který je možné propojit s Business Boosterem přes API klíč, ale můžeme vám nastavit odesílání emailů i přes další poskytovatele velkokapacitních mail serverů prostřednictvím SMTP serveru. Např. Amazon SES, Mail Gun, SenGrid, Sendpulse atd. Podle požadovaného množství odesílaných mail serverů vám pomůžeme vybrat nejlepší variantu pro odesílání.

Poté, co nám pošlete žádost o konfiguraci mail serveru, spojí se s vámi správce Business Boosteru a s vaší součinností provede konfiguraci. Vaše součinnost je při nastavení nezbytná. Musíme totiž ověřit, že jste vlastníkem domény či máte souhlas vlastníka domény k odesílání hromadných emailů.

Chcete si nastavit odesílání sami?

Jak nastavit email pro odesílání a doménu se dočtete zde>>
Jak nastavit smtp server pro odesílání se dočtete zde>>

 

Máte-li konkrétní problém ve svém účtu, který bude vyžadovat přístup technické podpory do vašeho účtu, je potřeba, aby zaškrtli „Povolit přístup technické podpoře do mého účtu„. Viz obrázek. Najdete ji v záložce „Můj účet / základní informace“. Bez povolení přístupu nemá technická podpora přístup do vašeho účtu a nemůže vám tak pomoci odhalit váš konkrétní problém.