Šablony pro ezpravodaje

Do Business Boosteru si můžete vkládat vlastní šablony e-zpravodajů. Máte-li již vytvořenou firemní šablonu, stačí html kód této šablony vložit do zdrojového kódu emailové zprávy. 

Při vytváření emailu či newsletteru klikněte v editačním poli na záložku „zobrazit“, viz obrázek níže.

Po kliknutí na „zdrojový kód“ se vám zobrazí následující okno viz obrázek.

Do tohoto pole vložte html kód vašeho newsletteru a ten uložte. Tímto grafické zpracování newsletteru připraveno k odeslání. Podle potřeby můžete do takto vytvořeného newsletteru přidávat texty podle potřeby.

Nemáte ještě vlastní design newletteru?

Můžete si vybrat design newsletteru z nepřeberné nabídky návrhů v cenách od 6 do 23 USD na jednom z největších internetových tržištích pro emailové newslettery na http://themeforest.net/category/marketing/email-templates

V jednoduchosti je nejen síla, ale i praktičnost.

Při výběru newsletteru pamatujte, že v jednoduchosti je síla. Pokud si budete používat na pohled krásné, ale graficky složité newslettery, nemusí vám to přinést požadované výsledky. Proč?

  1. Například Gmail v základním nastavení identifikuje došlé emaily podle toho, jestli se jedná o běžné emaily nebo newslettery. Pokud došlý email identifikuje, jako newsletter (identifikace probíhá podle struktury, obrázků, počtu hypertextových odkazů atd), přesune ho do složky „promo akce“. A co si budeme říkat, složka „promo akce“ nepatří ke složkám, které příjemci čtou tak často jako doručenou poštu. Efekt kampaní tak bude nižší.
  2. Ve světě, kde je nepřeberná nabídka poštovních schránek, počítačů, notebooků, tabletů a telefonů všech možných velikostí displejů se často stává, že se vámi vytvořený design newsletter nebude v konkrétním poštovním programu či zařízenízobrazovat správně. I proto také odesílatelé newsletterů dávají na úvod newsletteru text „Nezobrazuje se vám email správně? Klikněte zde>>“ a po prokliku přesměrují čtenáře na online verzi svého newsletterů na svých webových stránkách. A upřímně, když se newsletter nebude na první pohled zobrazovat správně, tzn. nezaujme informace na první pohled, tak klesá i pravděpodobnost, že to budou příjemci řešit. Opět, efekt kampaní bude nižší.
  3. Graficky chybně koncipovaný newsletter s html chybami mohou antispamové programy častěji vyhodnotit jako spam. Výsledek? Efekt kampaní bude opět nižší.

Nejvíce se nám osvědčili graficky jednoduché emaily, méně obrázků a grafiky, méně hypertextových odkazů a méně textu. Textově dlouhé emaily totiž častěji padají do spamu.

V jednoduchosti je prostě krása.