Proč bych měl pořídit Business Booster, když mám Outlook?

V prvé řadě je třeba říci, že marketingový systém Business Booster není náhražkou za emailové systémy jako např Outlook nebo Gmail. Na běžnou práci s emaily jsou tyto systémy vynikající, můžete do nich vkládat kontakty, vytvářet schůzky a úkoly. Nicméně tyto systémy nejsou marketingovými systémy. Pokud se v nich rozhodnete vytvářet profesionální marketingové kampaně, narazíte na jejich omezení.

Vyjmenujme alespoň některé funkce, které v těchto systémech nenajdete:

  • Pokročilé filtrování kontaktů např. podle lokality, skupin, věku, pohlaví, vykání versus tykání, hodnotících kritérií atd., které umožňují přesné zacílení vaší kampaně. Přesně zacílení kampaně má nezanedbatelný vliv na výsledky kampaní.
  • Jednoduché vytváření hromadných personifikovaných emailů, dopisů nebo třeba jen pohlednic (neosobní hromadný email nepůsobí profesionálně).
  • Jednoduché doplnění volitelných oslovení ke každému emailu, dopisu či pohlednice, která respektují skloňování např. „Vážený pane Nováku“, „Ahoj Franto“ Booster umí skloňovat více než 18000 českých příjmení a cca 1800 jmen. A to dokonce i takové, které nejsou v kalendáři.
  • Outlook neumí odložená odesílání emailů, neumí podmíněná odesílání (např. automaticky rozesílat přednastavená přání k svátků či narozeninám), nemá autorespondery a intervalové emaily.
  • Absence jednoduchého sdílení databáze svých kontaktů např. s kolegou či asistentkou, kterým chcete udělit přístup (toto omezení se týká desktopových aplikací).

Systém Business Booster všechno toto umí a mnohem více. Chcete-li tedy dělat databázový marketing na profesionální úrovni, ušetřit si mnoho času a zvýšit své příjmy, Business Booster vám skutečně pomůže.

Petr Podlešák
Autor:

Petr Podlešák

Další příspěvek

Jaká je bezpečnost dat a systému?

Předchozí příspěvek

Úvod do problematiky databázového marketingu