Pravidla pro synchronizaci

Výběr kontaktů pro synchronizaci provedete následujícím způsobem:

V Business Boosteru přiřaďte kontakty, které chcete synchronizovat do skupiny “Synchronizovat s Gmailem”. V Gmailu nebo v chytrém telefonu (Android) přiřaďte kontakty, které chcete synchronizovat do skupiny “Business Booster”. Kontakty nezařazené do těchto skupin nebudou synchronizovány.

Budou synchronizovány následující položky:

  • Jméno, příjmení, tituly, emailové adresy, telefonní čísla, poštovní adresy, narozeniny
  • Jednostranně (Gmail -> Booster) synchronizovány profilové fotografie, a to při splnění následujících podmínek:
    1. Kontakt v Boosteru nemá přiřazenou žádnou profilovou fotografii
    2. Kontakt byl v Googlu updatován nebo vytvořen (tzn. při synchronizaci Google tento kontakt synchronizuje jako updatovaný)
  • Při prvním stažení kontaktů z Gmailu budou staženy Skupiny kontaktů.

Pozor! Synchronizace může být i destruktivní! Kontakt, který přesunete v Business Boosteru do koše se v Gmailu přesune do koše také.

Před první synchronizací vám doporučujeme, abyste měli jednu z databází prázdnou. Nezáleží na tom, jestli to bude Business Booster či Gmail. V případě, že tak neučiníte, budou do obou databází importované kontakty z druhé databáze, čímž dojde k jejich duplikaci. Pokud se tak stane, můžete duplikace vyhledat a sloučit prostřednictvím funkce “Vyhledat a sloučit duplikace”, kterou najdete v menu “Správa systému”.

Zároveň doporučujeme před synchronizací provést zálohu vašich kontaktů. Synchronizace je poměrně složitý proces a je třeba mít na paměti, že zahrnuje i mazání kontaktů, kterou si uživatel nemusí vždy uvědomit. Pokud si vytvoříte zálohu, budete mít možnost se v případě nespokojenosti s výsledkem synchronizace vrátit k původnímu stavu kontaktů.