Hromadná úprava a smazání kontaktů

Kontakty v databázi je možné hromadně upravovat či mazat.

V záložce „databáze“ se nad seznamem kontaktů nachází lišta pro hromadnou úpravu kontaktů. Lišta se zobrazí ve chvíli, kdy zaškrtnete alespoň jeden kontakt.

Prostřednictvím této záložky můžete hromadně nastavovat následující údaje, eventuálně kontakty hromadně přesunout do koše:

  • hromadně nastavovat pohlaví
  • status vykání x tykání
  • národnost
  • vyplnit / aktualizovat oslovení
  • identifikovat pohlaví
  • typy kontaktů (tj. kupující, prodávající atd.)
  • skupiny a štítky
  • hromadně kontakty přesunout do koše, viz lišta více a následně přesunout do koše. Z koše můžete kontakty definitivně smazat, anebo obnovit zpět.

V následujícím videu se můžete podívat na představení základních funkcí systému, včetně toho, jak pracovat s lištou pro hromadné úpravy kontaktů.

Druhá lišta se nachází na stejném místě a pomocí ní můžete u kontaktů hromadně přidávat:

  1. příznaky hromadné korespondce u emailových adres (pro zasílání emailů)
  2. příznaky hromadné korespondence u mobilních telefonů (pro zasílání sms zpráv)
  3. aktivovat respektive deaktivovat odběr e-zpravodajů

Zaškrtnout „příznak hromadná korespondence“ je nezbytné v případě, že odesíláte hromadné emaily respektive sms zprávy. Jedna osoba totiž může mít více emailových adres. A protože není často vhodné posílat emaily na všechny emailové adresy jedné osoby, zaškrtněte příznakem pouze tu adresu, na kterou chcete hromadné zprávy zasílat. Podívejte se na video, jak to provést.

Podobný princip je uplatněn pro odesílání e-zpravodajů (newsletterů). Zde můžete nastavit hromadně příznak:

  • aktivní
  • neaktivní
  • odhlášen

Emailová adresa může mít ještě příznak „automaticky odhlášen“. Tento příznak se u emailové adresy nastaví ve chvíli, kdy Business Booster identifikuje emailovou adresu jako neexistující.